Prima pagină FAQ Autentificare
NightMusic.ro
Promoting Electronic Music
Pagina 1 din 1 [ 8 mesaje ] Scrie un subiect nou Scrie un subiect nou   Răspunde la subiect Răspunde la subiect

Primul mesaj necitit Versiune printabilă
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Mesaj Salutare! Scris: Joi Aug 06, 2009 2:46 pm
Pav
Neconectat
Voluntar nou
Alexandru Pavilcu ma numesc, mai pe scurt, Pav, si sunt din Suceava, student la Cluj, unde sper sa ne extindem in viitorul cat de apropiat posibil. Sunt un ascultator trance inrait, in special progressive-trance, fapt care reprezinta motivul principal pentru care m-am hotarat sa iau parte in aceasta organizatie, sperand sa ajut la promovarea si extinderea sa si a muzicii electronice. Inca nu am pus mana pe vreun player, dar sper sa se intample si asta cat de curand, intrucat o urmaresc de aproximativ 4 ani. Ma bucur sa fac parte dintr-o comunitate tanara, ambitioasa si creativa, in care toata lumea e bine primita.
Multumirile de rigoare celor care mi-au furnizat informatii utile legate de nightmusic, in special puff, mosquino si multi altii!
Mesaj Re: Salutare! Scris: Joi Aug 06, 2009 2:54 pm
bj3y
Neconectat
Membru fondator
Puff ?! nu cred... el e bau' bau :lol:
Bine ai venit, sper sa ne vedem pe la eventuri, noi incercam pe cat posibil sa mergem in efectiv cat mai numeros cand e vorba de o nebunie.
Ai ocazia daca vrei trance, sa vii la un party pe 15 august in botosani, uita-te pe topicul respectiv pt mai multe detalii.
Glad to have you here, ne mai auzim :D

A day in without trance is wasted day of my life
Mesaj Re: Salutare! Scris: Joi Aug 06, 2009 3:12 pm
puff
Neconectat
Fost membru
bj3y tu crezi ca sunt bau bau sa sperii copii?? :lol: neee care ma intreaba ii trimit pe toti sa se alature...de ce sa-i fugaresc....eu sunt de domeniul trecutului si m-am retras din anumite motive dar asta nu inseamna ca nu indrum oamenii sa se alature asociatiei